Toimitusehdot

Voimassa 3.10.2019 alkaen.

Verkkokauppa

Tam-Silk Oy myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä jälleenmyyntiyrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmeneviin epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Tam-Silk Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Verkkomaksut Oy.

Suomen Verkkomaksut Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Verkkomaksut Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Verkkomaksut Oy on myös maksun saaja.

Suomen Verkkomaksut Oy,
y-tunnus: 2122839-7
Ohjelmakaari 10
40500 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Suomen Verkkomaksut Oy (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Suomen Verkkomaksut Oy ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut ovat Suomeen 4,90€ ja yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja. Valittuihin ulkomaihin 12,90€. Toimitamme tilaukset postitse tai pakettiautomaattiin.

Toimitusaika

Verkkokauppamme käsittelyaika on normaalisti 1-3 arkipäivää, mutta ruuhka-aikoina käsittelyaika voi venyä tästä. Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. 

Huomaa, että sinetöitynä toimitettua tavaraa (Tam-Silkin liimapussissa toimitettua tuotetta), jota ei terveydellisistä tai hygieniasyistä voida palauttaa, ei voi palauttaa avaamisen jälkeen (ks. kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38, pykälä 16.). Tämä tarkoittaa yksinkertaisesti, että intiimialueita tai hiuksia vasten puettavia tuotteita ei voi palauttaa hygieniasyistä. 

Mikäli haluat palauttaa tuotteita, täytyy sinun tehdä peruutusilmoitus, joka toimitetaan tilauksen mukana tai voi tulostaa sen tästä. Peruutusilmoitus tulee täyttää paperisena ja toimittaa tilauksen mukana.

Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa, sisältäen kaikki tuotteeseen liittyvä materiaali kuten tuotelaput, pahvit ja tuotemerkit. Tuotteet tulee palauttaa siisteinä ja hyvässä kunnossa. Varmista ennen tuotteen takaisinlähetystä, ettei se ole likaantunut , siinä ei ole hiuksia tai eläinten karvoja  ja tuotteet on pakattava palautukseen niin, etteivät ne rypisty.  Mikäli tuote ei ole alkuperäiskuntoinen eli myyntikuntoinen, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta. Pidätys voi olla osittainen tai koko tuotteen summa. Palautus on asiakkaalle maksuton.

Jos haluat vaihtaa tuotteen, niin palauta tuote ja tilaa verkkokaupasta uusi tuote.

Palautus- ja peruutusoikeudet eivät koske jälleenmyyntiasiakkaita.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, joka palautuu meille noutamattomana ilman täytettyä peruutusilmoitusta, peritään peruutusilmoituksessa mainittu summa. Peruutusilmoitus löytyy tästä. Ethän siis tilaa tuotetta, jos et aio tai pysty noutamaan sitä. Asiakas vastaa itse antamistaan noutopiste-, osoite-, puhelinnumero-, palautuskoodi- ja nimitiedoista. Kaikki tilaukset käsitellään automaattisesti eikä annettuja tietoja tarkisteta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa meille. Voit soittaa meille numeroon 010 666 8050 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen info@tamsilk.fi. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.